zondag 1 februari 2015

De maand januari...

De eerste maand van het jaar is weer voorbij...
31 dagen ver zijn we al in het nieuwe jaar... En tot nu heb ik het redelijk naar mijn zin ...
Deze maand was het vooral veel werken en geen verlofdagen... Maar dat wil niet zeggen dat het niet leuk was.
Ik had quality time voor mezelf en aangename momenten met vrienden en vriendinnen.
Een haakavondje, een dagje met mijn beste vriendin, een naaidozenavondje, een date met een optreden, een etentje met een andere beste vriendin en haar kroost en een etentje met een groep vrienden.  Kortom een drukke maand maar we hebben ook af en toe een lazy sunday ingelast.
We ontdekten via onze schoonouders ook Smart Mat (wie meer info wil kijk snel op www.smartmat.be).  Oma was ziek en we mochten haar zak gebruiken in die week.  Eigenlijk een heel leuke formule en ideaal om nieuwe receptjes te ontdekken en eens iets anders te eten.


pizza met pastinaak (smart mat)
super lekker!

gezellig in de onesie op zondag

 date met mijn schatje zonder kids

 me-time

 mijn vriendinne en ik

koken met papa op zondag

etentje

2 opmerkingen:

  1. Drukke maar leuke tijd gehad afgelopen maand.Die pizza met pastinaak is dat moeilijk te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn man heeft het gemaakt is niet zo moeilijk en mega lekker :) ben er helemaal verzot op

    BeantwoordenVerwijderen