zondag 2 november 2014

't is weer voorbij...

En hier zit ik dan... zondagavond 2 november... de vooravond van de eerste werkdag na de herfstvakantie...
Beetje weemoedig dat de vakantie zo snel voorbij is en dan vanaf
morgen weer de sleur van elke dag is...
 (ik heb heel wat andere dromen dan gewoon elke dag op en af naar het werk te tsjolen, daar mijn uren te kloppen en terug huiswaarts te keren - opgelet 't is niet dat ik neit graag ga werken, ik doe mijn werk graag heb toffe collega's maar soms droom ik toch van een totaal andere invulling van mijn dagen -maar over die dromen vertel ik later eens wat meer)

Onze vakantie was vrij druk gevuld met vriendjes die kwamen spelen, een paar dagen Nederland en we hebben het afgesloten met een gezellige dag met onze beste vriendjes.  We hebben genoten..  De dames des huyzes hadden ook hun mindere momenten dagelijkse ruzies en opstaan om vijf uur dertig 's ochtends hoorde helaas bij de dagelijkse vakantieroutine :(
Ik heb ook wel eens een krakje/crashje met huilbuien gehad (ben dus uit veiligheid ook maar weer sedistress gaan nemen en mijn boswandelingen terug ingeschakeld) maar al bij al toch terug een beetje opgeladen en morgen opnieuw vol goede moed aan de slag in één rechte lijn naar het jaareinde wetende dat ik geen verlof heb tussen kerst en nieuw :(


kleine prinses met haar grote prins (vijf jaar en al 2,5 jaar dolverliefd op elkaar zalig toch)


 Slagharen





mmmmm lekkere Nederlandse ijsjes



 op vakantie mag er altijd iets meer genoept worden poffertjestijd dus

meedansen






onze vrienden kwamen dit weekend eten aangezien
het halloweenweekend was hebben de maaltijd
een beetje aangepast

2 opmerkingen: