donderdag 9 oktober 2014

Speciaal ontbijt voor jou mama...omdat je zo goed voor ons zorgt


Op een doordeweekse woensdagochtend sta ik op en  blijkt de living en keuken verboden terrein.  De prinsessen waren al op en iets van plan... Noodgedwongen dus eerst naar de badkamer...  En plots kon ik niet snel genoeg aan tafel zitten.  De dames hadden een ontbijtje voor mama gemaakt.   

Niet het meest smakelijke maar wel het meest liefdevolle ontbijt dat ik ooit gekregen heb.  Ze serveerden een boterham met choco en banaan (of eerder choco met banaan en daaronder ergens een boterhammetje) met daarnaast een pizza (lees stukje boterham) van choco banaan en mandarijn .  
Ze hadden werkelijk aan alles gedacht zelfs een smoothie was voorzien, al heb ik die toch niet uitgedronken want die bestond uit cola, uitgeperste mandarijn en melk. 

Toen ik vroeg waarom ze dit gedaan hadden was het antwoord:
 "gewoon omdat jij altijd zo goed voor ons zorgt" 

En zo is een gewone woensdag toch heel speciaal gestart.  Dit zijn momenten waar ik gelukkig van word en momenten om te koesteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten